ANALISA PENCAPAIAN OBJEKTIF KUALITI
Analisa yang dibuat ke atas setiap objektif kualiti yang telah ditetapkan oleh setiap Jabatan. Objektif Kualiti Majlis di analisa setahun 3 kali iaitu setiap 4 bulan. Setiap objektif kualiti dianalisa pencapaiannya mengikut indeks prestasi utama setiap jabatan. Berikut merupakan jadual pencapaian Objektif Kualiti setiap Jabatan:-
BIL | LAPORAN | RUJUKAN |
---|---|---|
1. | Laporan Analisa Pencapaian Objektif Kualiti Tahun 2018 | |
2. |
Laporan Analisa Pencapaian Objektif Kualiti Jan-Apr 2019 |
|
3. | Laporan Analisa Pencapaian Objektif Kualiti Mei-Ogos 2019 | ![]() |
4. | Laporan Analisa Pencapaian Objektif Kualiti Sept-Dis 2019 | laporan_analisa_pencapaian_objektif_kualiti_sept-dis_2019_6.pdf |
5. | Laporan Analisa Pencapaian Objektif Kualiti Jan-Apr 2020 | laporan_analisa_pencapaian_objektif_kualiti_jan-apr_2020_6.pdf |
*Nota:Bermula April 2018, Objektif Kualiti MS ISO 9001:2015 menjadi KPI kepada Piagam Pelanggan Majlis Perbandaran Langkawi Bandaraya Pelancongan.