MENU

 

ANALISA PENCAPAIAN OBJEKTIF KUALITI 
 

Analisa yang dibuat ke atas setiap objektif kualiti yang telah ditetapkan oleh setiap Jabatan. Objektif Kualiti Majlis di analisa setahun 3 kali iaitu setiap 4 bulan. Setiap objektif kualiti dianalisa pencapaiannya mengikut indeks prestasi utama setiap jabatan. Berikut merupakan jadual pencapaian Objektif Kualiti setiap Jabatan:-
 

BIL LAPORAN RUJUKAN
1. Laporan Analisa Pencapaian Objektif Kualiti Tahun 2018

PDF iconlaporan_analisa_pencapaian_objektif_kualiti_2018.pdf

2.

Laporan Analisa Pencapaian Objektif Kualiti Jan-Apr 2019

PDF iconlaporan_analisa_pencapaian_objektif_kualiti_jan-apr_2019.pdf

3. Laporan Analisa Pencapaian Objektif Kualiti Mei-Ogos 2019 PDF icon laporan_analisa_pencapaian_objektif_kualiti_mei-ogos_2019_6.pdf

 

*Nota:Bermula April 2018, Objektif Kualiti MS ISO 9001:2015 menjadi KPI kepada Piagam Pelanggan Majlis Perbandaran Langkawi Bandaraya Pelancongan.

Kemaskini Terakhir: Isnin, 18 November 2019 - 9:24am